Gminny Zakład Komunalny w Sianowie

Petycje

Data złożenia petycji: 19.11.2018 r.

 Przedmiot petycji:

Dokonanie analizy – możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym używaniem środków komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówienia w formie o której mowa w art. 10a ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podmiot wnoszący petycję:

Szulc-Efekt Sp. z o.o.

Przewidywany termin załatwienia sprawy:

do 3 miesięcy od daty złożenia petycji

  kmbt25020181205113959.pdf

  odpowiedz_na_petycje.pdf

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 grudnia 2018 13:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Dębowski
Ilość wyświetleń: 153
14 marca 2019 12:31 Andrzej Dębowski - Zmiana treści zakładki.
05 grudnia 2018 13:43 Andrzej Dębowski - Zmiana treści zakładki.
05 grudnia 2018 13:42 Andrzej Dębowski - Zmiana treści zakładki.
Realizacja: IDcom.pl